№ з/п | Назва рубрики | Зміст рубрики | Виконавці, диктори |
| 1. | «Інтерв’ю» | Зустрічі з цікавими людьми | Митчик Тетяна 9-А Лагода Анастасія 9-А |
| 2. | «Поздоровлення на замовлення» | Привітання на замовлення учнів, вчителів | Приймачук Вікторія 7-Б Цюрик Юлія 7-Б |
| 3. | «У цей день» | Інформування про свята, історичні події, знаменні дати | Митчик Тетяна 9-А Лагода Анастасія 9-А Приймачук Вікторія 7-Б Цюрик Юлія 7-Б |
| 4. | «Оголошення» | Інформація про шкільні і районні заходи | Учителі предметники та керівники гуртків |
| 5. | Формула здоров’я | Підбірка сучасних порад та рекомендацій щодо фізичного і психічного здоров’я | Заблоцький Констянтин 9-А Приходько Микола 9-А Щур Дарина 11-А |
| 6. | «музичні хвилинки» | Рухливі перерви. Інтерактиви. Музика для створення позитивної атмосфери та настрою | Шворак Марія Сергіївна (хореограф) Краглік Дарина 8-Г Тарасюк Анна 8-Б Шевирдяєва Ніна 8-Б Карпік Анна 8-Б |
| 7. | «Твори добро» | Інформація про добрі справи, які здійснюються в школі | Должко Дарія 10-А Перещук Ліна 10-А Кадира Софія 10-А Дмитрук Аріна 10-А |
Структура шкільної радіостудії
Ініціатор матеріальної та методичної підтримки:
Директор ЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №2» — Митчик Тетяна Йосипівна
Організаторський супровід:
заступник директора з виховної роботи
Координатор проєкту:
педагог-організатор,
учитель української мови та літератури — Сторожук Ірина Олександрівна
Головний редактор:
Митчик Тетяна (9-А клас)
Диктори, ведучі рубрик — ініціативні учні 5–11 класів
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:
учні, вчителі, батьки
МЕТА ПРОЄКТУ
![]()
Сприяння тісній співпраці вчителів, учнів та батьків
у формуванні основних етичних норм і понять
як умови правильного сприйняття,
аналізу та оцінки подій навколишнього життя
шляхом розкриття творчого потенціалу учнів.
Шкільна радіостудія створюється з метою підвищення
результативності навчально-виховного процесу,
організації на її базі різних форм освітньої діяльності учнів
і розвитку їх особистісних якостей.
ЗАВДАННЯ ПРОЄКТУ
1. Створити творчий колектив учнів.
2. Розвинути інтерес до таких професій як журналіст, кореспондент.
3. Посилити соціальну взаємодію учнів, вчителів, батьків.
4. Створити інформаційну базу для учнів, вчителів, батьків.
5. Розширити інформаційно-пізнавальні можливості учнів.
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЄКТУ
Однією з ефективних форм освітньої діяльності учнів у ліцеї є створення шкільної радіостудії.
Робота зі створення шкільних радіопрограм допомагає виявити активних, талановитих та обдарованих дітей.
Участь у роботі радіостудії впливає на розвиток особистості дитини, її якостей, умінь і навичок, згуртовує учнів різного віку.
Радіо «ТЕМП-FM» тісно пов’язане з внутрішнім життям ліцею.
Воно взаємодіє із усім колективом, із кожним класом, а іноді і з окремим учнем. І в цьому його безперечна перевага.
ПРАКТИЧНА ЗНАЧИМІСТЬ
Шкільна радіостудія володіє наступними перевагами :
створення шкільної радіостанції дозволить забезпечити більш ефективне використання сучасних технічних засобів навчання в освітньому процесі;
підвищується оперативність подачі звукової інформації;
перед учнями відкриваються широкі можливості в позакласній діяльності;
заняття дітей у редакціях радіо, в гуртках звукооператорів, дикторів, кореспондентів.
Участь дітей у системі радіомовлення розвиває такі важливі особистісні якості, як комунікабельність, артистичну виразність, рівень культури, виразність мови, дисципліну і відповідальність за доручену справу,
дозволяє максимально проявити учням свої можливості в обраній області діяльності і навіть позначається на професійному самовизначенні.
МОЖЛИВОСТІ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ
Колективна робота над проектом радіостудії стимулює учнів до творчості, розвиває організаторські якості, аналітичне мислення,
заохочує до участі в громадському житті ліцею.
У дітей, які беруть участь у функціонуванні шкільної радіостудії, підвищується інтерес до шкільного життя та навчання, покращуються взаємини у колективі, виховується відповідальність до своїх обов’язків.
У міру розширення діяльності постійно оновлюється її склад
і до роботи в радіостудії залучаються нові учні.