Перші роки навчання в школі є фундаментальними і саме вони формують інтерес та прагнення дитини до навчання.
Шкільний клас, як освітній простір в НУШ відіграє роль не лише місця де діти перебувають під час уроку, він приймає участь і допомагає в процесі навчальної діяльності дітей та у роботі вчителя. Особливу увагу приділено шкільним меблям:
– закриті шафи для зберігання особистих речей дітей .
Освітній простір умовно розділяють на такі зони , як:
1) осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями:
– одномісні регульовані/нерегульовані столи з різною формою стільниці, які можна легко перемістити або скласти разом для групової роботи;
– з автоматичним регулюванням нахилу стільниці.
2) осередок художньо-творчої діяльності
– із стендом для змінної виставкидитячих робіт.
3) осередок для гри
– з килимом та інвентарем для рухливих ігор;
– різні види конструкторів.
4) дослідницький осередок
– куточок живої природи для проведення дослідів та спостережень .
5) осередок відпочинку
6) осередок вчителя.
7) осередок навчальних матеріалів
8) осередок читання
Наповнення та оформлення освітнього простору в НУШ – це творчий і креативний процес, основним завданням навчальних засобів, дидактичних матеріалів та обладнання є зацікавити дітей до навчання, сприяти розвитку інтелектуальних, творчих і пізнавальних здібностей, формування самостійного, допитливого і цілеспрямованого покоління.