Освітнє середовище

   Перші роки навчання в школі є фундаментальними і саме вони формують інтерес та прагнення дитини до навчання.

    Шкільний клас, як освітній простір в НУШ відіграє роль не лише місця де діти перебувають під час уроку, він приймає участь і допомагає в процесі навчальної діяльності дітей та у роботі вчителя. Особливу увагу приділено шкільним меблям:

–   закриті шафи для зберігання особистих речей дітей .

Освітній простір умовно розділяють на такі зони , як:

1)    осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями:

– одномісні регульовані/нерегульовані столи з різною формою стільниці, які можна легко перемістити або скласти разом для групової роботи;

– з автоматичним регулюванням нахилу стільниці.

2осередок художньо-творчої діяльності 

– із стендом для змінної виставкидитячих робіт.

3) осередок для гри

– з килимом та інвентарем для рухливих ігор;

– різні види конструкторів.

4)  дослідницький осередок

– куточок живої природи для проведення дослідів та спостережень .

5) осередок відпочинку 

6) осередок вчителя.

7) осередок навчальних матеріалів

8) осередок читання

   Наповнення та оформлення освітнього простору в НУШ – це творчий і креативний процес, основним завданням навчальних засобів, дидактичних матеріалів та обладнання є зацікавити дітей до навчання, сприяти розвитку інтелектуальних, творчих і пізнавальних здібностей, формування самостійного, допитливого і цілеспрямованого покоління.

Осередок навчально-пізнавальної діяльності

Осередки художньо-творчої діяльності

Дослідницький осередок

Осередок вчителя

Осередок навчальних матеріалів

Осередок читання