E-mail: dopomogapsihologicna@ukr.net

Мета служби - забезпечення соціально - психологічних умов, що сприяють максимальному психічному та особистісному розвитку кожного школяра.

Основні напрямки діяльності: профілактика, діагностика, розвиток і корекція, консультування.

Пріоритетним напрямком роботи є виявлення та забезпечення оптимальних соціально- психологічних умов в організації освітньо- виховного процесу гімназії.

Діяльність соціально - психогічної служби школи здійснюється практичним психологом та соціальним педагогом, які працюють в закладі загальної середньої освіти

Завдання і функції шкільної діагностики

В компетенцію і обов’язки дитячого психолога  та соціального педагога входить виявлення особливостей психічного розвитку дитини, сформованості певних психологічних новоутворень, відповідності рівня розвитку умінь, знань, навичок, особових і міжособових особливостей віковим орієнтирам, вимогам суспільства і ін.

Корекційно-розвиваюча діяльність

Корекційно-розвиваюча діяльність – це створення психолого-педагогічних умов для оптимального розвитку дитини і дорослого як учасників освітнього середовища і створення умов для виправлення порушень нормативності вікового (або професійного) розвитку.

Необхідні умови щодо виховання дитини

Повірте в неповторність своєї дитини, у те, що вона — єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу і не є вашою точною копією.

Поради батькам першокласника

Батьки‚ чи готові ви до школи?

Рекомендації для батьків, як допомогти дитині самовизначитися

Поради тим, хто обирає професію

Пам'ятка для батьків по попередженню залежностей учнів 7-9 класів

У цьому підлітковому віці взаємодія батьків з дітьми зводиться до контролюючого впливу батьків. Прояв ознак дозрівання в підлітків можна дорівняти до другого народження. Діти хочуть розстатися зі своїм минулим, бажаючи знайти своє «нову особу».

Безпечна школа: запобігання шкільному булінгу
План заходів з подолання агресії та Інтернет -залежності в учнів
Про булінг у шкільному середовищі та протидію булінгу в школі
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу в освітньому закладі